Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Tuczępy

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE BUDOWNICTWA, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA

Tuczępy, 24.01.2011r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW

W REFERACIE BUDOWNICTWA, GOSPODARKI KOMUNALNEJ
I ROLNICTWA

Urzędu Gminy  w Tuczępach


Wójt Gminy Tuczępy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Tuczępach, Tuczępy 35, 28-142 Tuczępy


  1. Stanowisko pracy:

Stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa (1 etat )

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

 

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
    publicznych;

  3. brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;

  4. nieposzlakowana opinia;

  5. wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym;

  6. staż pracy w administracji min 2 lata, w tym na stanowisku związanym z realizacją inwestycji 1 rok,

  7. znajomość przepisów ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo zamówień publicznych.

  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:


a) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji,

b) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia zamówienia

publicznego,

c) nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych ,

d) uczestnictwo w odbiorach wykonywanych zadań,

e) rozliczanie finansowe inwestycji,

f) przekazywanie inwestycji na majątek,

g)sporządzanie sprawozdań z wykonywania inwestycji,

h) uczestnictwo w dokonywaniu okresowych przeglądów stanu technicznego

budynków i obiektów budowlanych,

i) opracowywanie wniosków w celu uzyskania dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych,


4. Wymagane dokumenty:


  1. list motywacyjny;

  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

  3. oświadczenie o niekaralności;

  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

  5. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;

  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.



5. Miejsce i termin złożenia dokumentów


Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Tuczępach, Tuczępy 35, 28-142 Tuczępy, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw inwestycji i remontów do dnia 08.02.2011 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.tuczepy.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy, Tuczępy 35, 28-142 Tuczępy


Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.



Wójt Gminy


mgr Marek Kaczmarek

Metadane

Źródło informacji:Andrzej Zięba - Kierownik Referatu
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marcin Opozda
Data wprowadzenia:2011-01-24 13:31:16
Opublikował:Marcin Opozda
Data publikacji:2011-01-24 13:37:52
Ostatnia zmiana:2011-01-24 13:38:21
Ilość wyświetleń:446

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij